38. hét

Akárhogyis odázom, nemsokára indul a móka: 24 órás vizeletgyűjtés.

Ez pont olyan jó mulatság lesz, mint amilyennek hangzik, és egészen pontosan azt jelenti, amit. Még jó, hogy én rendes orvoshoz járok, aki elmondta előre a teendőket, úgyhogy nem járok úgy, mint egy bácsi a múltkor, aki a laborban félszegen csomagolta ki csíkos szatyrából a 2 literes flakonját. Mondjuk én akkor reggel rosszul zártam le a pisis üvegemet, szóval az én pofám is égett, amikor a szétázott papírtörlőtől - engem így tanítottak: mindent papírba és legalább 2 zacskóba csomagolunk, ami tulajdonképpen nem is rossz ötlet - cafatos üvegemet matricázás céljából a laboros csaj orra alá toltam, de a szeme se rebbent egyébként.

Persze a férjemre minden körülmények között számíthatok, úgyhogy a hétvégi bevásárlás azzal telt, hogy váratlanul elémpattanva mindenféle edényeket javasolt megvásárlásra vizeletgyűjtés céljából.

Csak remélni merem, hogy mire elkészül az eredmény, addigra okafogyottá válik, a cél érdekében mostantól mindent meg is teszek*, a szabad óráimat (mármint amelyekben nem alszom, nem félálomban, párnára nyálazva** meredek egy sorozatra és nem pánikolok) nagyjából azzal töltöm, hogy a méhszájamat nyitogatom - mentálisan és teával megtámogatva.

* Jó, valószínűleg a homeopata bogyók megvásárlásáig és használatáig nem süllyedek.
** Durva terhestünet, sose szoktam nyálazni félálomban.